רקע מקצועי - דודי רז

כיום אני מטפל אונליין עם ניסון רב בעיקר מאז שהקורונה הייתה בחיינו וטיפול בזום הפך לנפוץ ביותר, זאת במקביל לעבודה בקליניקה. עבורי הניסון בטיפול מרחוק קיבל משמעות רבה כאשר אני בעצמי עשיתי רילוקיישן והחוויות של המעבר עזרו לי להבין לעמוק את עבודת הטיפול מרחוק.

עד למעבר לחו"ל טיפלתי בעמותת "עמך" - המרכז לתמיכה נפשית בניצולי השואה והדור השני, שם טיפלתי בילדים ומבוגרים המתמודדים עם מקרים שכיחים של דיכאון, חרדה, טראומה, קשיי הסתגלות ועוד. כמו כן, אני מומחה בטיפול בעזרת בעלי חיים, מרצה בתחום זה במכון מגיד וכותב בתחומי העשייה הטיפולית.

את דרכי בתחום הטיפול התחלתי במסגרת החינוך המיוחד שם טיפלתי באוכלוסיות עם הפרעת התנהגות, אוטיזם, מוגבלות שכלית התפתחותית וקשיי קשב וריכוז. במסגרות אלו התוודעתי לחשיבותה של הגישה המערכתית המשלבת עבודה עם צוות רב מקצועי ועם הגורמים הסובבים את הילד.

בהמשך הרחבתי את מיומנותי הקליניות ופניתי ללימודי עבודה סוציאלית קלינית ולימודי פסיכותרפיה. במסגרת ההכשרה שרכשתי בעבודתי במגזר הציבורי טיפלתי במבוגרים במרפאה לבריאות הנפש "רמת חן" וגם בשירותי הרווחה במחלקת משפחה. בהמשך עבדתי כמטפל במחלקה הפתוחה ובמרפאות החוץ של בית החולים אברבנאל.

במסגרות אלו רכשתי ידע ומיומנויות בטיפול פסיכודינמי פרטני קצר וארוך מועד, טיפול בנפגעי פוסט טראומה, טיפול במצבי משבר, טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) ויעוץ וליווי שיקומי של מתמודדי נפש ובני משפחותיהם. בטיפולים אני משלב את הגישות השונות בהן התמחיתי בהתאם לרוח הגישה האינטגרטיבית ובהתאם לצרכיהם של מטופליי.